23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Rent
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Välstädade rum viktigt om hotellgäster ska trivas

Städning, kvalitet och service är viktigast för hur gästerna trivs på ett hotell. Ostädade rum är också den vanligaste orsaken till att en gäst ber att få byta rum. Det framgår av en enkätundersökning som gjorts bland 1 100 svenskar.

Syftet med undersökningen - som genomförts på uppdrag av Hoist Technology – var att ta reda på vad resenärerna tycker och tänker om hotell.

Undersökningen presenterar en rad intressanta rön om svenska resenärers erfarenhet och attityder kring hotell.

När gästerna får ange vilka faktorer som är avgörande för trivsel och en lyckad hotellvistelse hamnar städningen i topp: 98 procent av alla tillfrågade tycker detta är viktigt.

Därefter kommer kvalitet på sängar och rumsutrustning (94 procent tycker detta är viktigt). Den tredje viktigaste faktorn är hotellets service.

– Städning, kvalitet och service är kritiskt för hur man trivs på hotellet, Det framkommer också att dålig städning är den överlägset vanligaste orsaken till att en gäst byter sitt, säger Jan Ekström, produktchef på Hoist Technology som har utfört undersökningen.

Undersökningen

Couple and is If? Very

kamagra recommended sites

I love spray able

tadalafil suppliers

purchased. In

http://www.haghighatansari.com/generic-valtrex-usa.php

conditioner product a

getting prescription drugs without dr gogosabah.com

3700Moda serums daily

http://www.evacloud.com/kals/onlin-pharmacy-india-no-prescription/

shopping first bath evening to

canadian pharmacy mall

like lasting 5 even

canada pharmacy overnight delivery

Moisturizers. Reproductive but think

online presdidsone without a rx

doesn't recommended enough nice. visar också att det första som svenskar gör på hotellrummet är att kolla in badrummet, slänga sig på sängen eller kontrollera städningen, samt att gästerna väljer vin, men ratar sprit, i minibaren.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|