23948sdkhjf

Arbetskläder, del 2: "Det finns en större medvetenhet kring vad kläderna signalerar"

Efter flera års letande har Hemfrid hittat plaggmodeller som fungerar bra. Förändringsarbetet handlar framför allt om uttrycket.
– Min bild är att arbetskläder har fått en större betydelse på senare tid. Hemfrid gör en ganska stor uppdatering av varumärket just nu. Och då får kläderna en mycket större roll än de tidigare haft, säger Frida Koff, kommunikations- och hållbarhetschef på Hemfrid.

Frida Koff förklarar en del av utvecklingen med att Hemfrid har utökat sitt erbjuda...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078