23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Samla den operativa verksamheten i Tengella för ökad lönsamhetskontroll & effektivitet

Som branschnischat affärssystem mot städ & servicebranschen så förstår vi vikten av att ha kontroll på marginalerna. Genom att förenkla och effektivisera företagets administration möjliggör Tengella inte bara tidsbesparingar utan även verksamhetskontroll från offert hela vägen till fakturering, vilket leder till både förbättrade marginaler och ökad lönsamhet.

Med över 400 st företag som nöjda användare har Tengella en avgörande roll i att digitalisera städbranschen.

Tengella är framtaget i över 10 års tid i nära samarbete med hundratals städbolag för att täcka just ert verksamhetsbehov för en bättre vardag.

I Tengellas standardlicens ingår alla funktioner som både ni och er personal behöver för en optimal operativ vardag där ni får dessa samlade i ett komplett affärssystem.

Hjärtat i hela systemet är den lättanvända och funktionsrika schemaläggaren som stödjer alla vardagens snabba kast och förändringar effektivt. Alla schemaändringar uppdateras direkt i personalens mobil samtidigt som förändringen uppdateras i personalens tidrapport som ger er underlag för kundens fakturaunderlag och personalens lön.

Är du intresserad av att veta mer om vilka effekter Tengella kan göra för dig och din verksamhet?

Kontakta oss redan idag genom att klicka här eller maila oss på demo@tengella.se 

Hälsningar,

Teamet på Tengella

Tengella AB
Norra Kungsgatan 3
803 20 Gävle
Gävle kommun
Sverige
VAT nummer: SE5567040158

Kontaktperson

Isabella Adolfsson
Sälj & Marknadschef
+46 0733705974 isabella.adolfsson@tengella.se

Sänd till en kollega

0.078