Hantera felanmälningar i Addhub på ett enkelt sätt
AddHub digitaliserar felanmälningar på ett enkelt och hanterbart sätt. AddHub automatiserar processer för företag genom digitalisering, som minskar admin.
AddHubs bokningssystem automatiserar en rad olika processer hos företag och löser en hel del adminastration.
Addhub specialiserar sig på digitaliseringslösningar och är branschledande inom bokningssystem och felanmälningshantering för tjänsteföretag. Genom att digiatlisera verksamheten blir man mer effektiv och ökar produktionen.
Fördelarna är många. Digitalisering innebär en effektivare administration och generellt en bättre kundupplevelse -med automatisk uppföljning och påminnelser mm till kunderna, speciellt om kunden gjort en felanmälan.
Vilka utmaningar står ert företag inför?
Fördelar med Addhubs bokningssystem:
✓ Skapa ett enkelt bokningsförfarande för kunden
✓ Automatisera felanmälningar
✓ Få effektiva felanmälningsflöden
✓ Automatiserad bokföring
✓ Kunna hantera stora volymer bokningar
AddHubs anlitas oftast för att:
✓ Skapa en kundvänlig hemsida där det ska vara enkelt för kund att boka
✓ Sätta upp olika flöden, bokningsflöden, felanmälningar mm
✓ Hantera stora volymer med minimal admin
✓ Automatisera bokföringen
Relaterade artiklar
Läs mer om AddHub ”Hela branschen behöver digitaliseras”
▸ Boka ett möte med oss så visar vi anpassade lösningar för ert företag:
✓ Hemsidor ✓ Kundportaler ✓ Bokningssytem ✓ Interna bokningssystem