23948sdkhjf

Miab mot miljarden i Sverige: ”Vi ska och vill växa men utan att bli en maskin eller industri”

Rent har mött FM- och städbolagets svenska vd Richard Toppar för ett samtal om konkurrens, framtidsplaner och om att bygga ett ännu starkare varumärke.
– Miab har historiskt verkat lite i det tysta. Marknadsföring och kommunikation har inte varit prioriterat. Vi ska bli mer synliga på marknaden och ladda varumärket med de värden vi har och är stolta över. Vi kan hantverket, är specialister på renlighet inom bland annat vård- och omsorg, hotell och fartyg. Det är en styrka och något vi ska bli ännu...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Rent och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
CWS Sweden ökar närvaron i Norrland genom förvärv av Kem-Man
Ny vd för Städarna i Jönköping
Riksbyggen utvidgar marknadsområden
Lifeclean avser göra riktad emission
Han blir ny vd för Hako
Essity kvartalsrapport: "Nettoomsättningen ökade kraftigt"
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Life Science Sweden
Recycling

Sänd till en kollega

0.093