23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Rent
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Coors växel bäst på kundservice

Coor Service Management vann två av klasserna i årets SM i telefoni och kundservice.

Tillsammans med sin kund TeliaSonera vann företaget klasserna ”Fler än 5.000 anknytningar” och ”Färre än 2 000 anknytningar”.

Under tävlingsperioden ringer professionella undersökare 200 samtal till vardera deltagande företag, samtalen bedöms efter den upplevda kvaliteten på kundservicen.

Anders Boivie, vd för tävlingsarrangören Q Survey, säger att det idag finns ett ökande fokus på kundservice och kundkommunikation i fler branscher än tidigare.

– Det handlar om enträget jobb, enträgen uppföljning, och enträget närvarande chefer som gett resultat.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web03