23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Rent
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Coor ger IVO hjälp att svara i telefon

Från och med den 15 januari ska Coor Service Management hjälpa Inspektionen för vård och omsorg, IVO, att sköta telefonväxeln.

Coors växeltelefonister i Borlänge ska hjälpa till att upprätthålla servicenivån när IVO:s egna telefonister inte kan svara i telefonen. Det kan handla om vissa tider på dagen och vid såväl planerad som oplanerad frånvaro.

- Vi är stolta över förtroendet vi fått att leverera svarstjänster till IVO, kommenterar Johan Classon, Kontraktschef Telefoni Coor i Sverige, affären. Vi har en stark bas för telefoniverksamheten i Borlänge och utifrån de krav som ställdes i denna offentliga upphandling kunde vi erbjuda en konkurrenskraftig lösning till IVO.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|