23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Rent
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hemfrid firar 20 år med ny reklamfilm



I mars fyllde Hemfrid 20 år och firar det med reklamfilmen Vi tar hand om Sverige, i vilken kameran följer olika medarbetares händer.

Meningen med närbilder på händer i arbete är att på nära håll lyfta fram hantverket bakom hemservicetjänsterna. Samtidigt syftar filmen på att Hemfrid tar ett samhällsansvar.

Kampanjen har tagits fram och producerats i samarbete med byrån Perfect Day.

Med anledning av att det nu gått 20 år sedan Hemfrid startade, ger företagets grundare Monica Lindstedt också ut en bok. I den skildras resan hon gjort från att få sin idé om hemservice förlöjligad till rut-avdrag och hemservicebranschens genomslag.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web02