MyScore är ett mobilt verktyg för arbetsledare i företag som arbetar med leveranser av bland annat städtjänster, transporter, verksamheter i kommuner, fastigheter med flera.
Verktyget är uppdelat i ett administrativt system och mobila plattformar så kallade klienter. Det administrativa verktyget installeras I datorn på arbetsplatsen. Där kan arbetsledaren eller en administratör planera kvalitetsbesiktningar, lägga upp nya kunder, skicka kvartalsrapporter till kunden och mycket mer.
Det mobila verktyget sköter bland annat rapportleverans och e-postkommunikation. Med några knapptryck på smartphone eller platta levererar MyScore ett brett spektrum av information till kunder och medarbetare. Kontrollen sker med några enkla knapptryck.
Exempel på funktioner: Kvalitetsbesiktningar, närvarohantering för medarbetare, avvikelser med delegering och uppföljning, felanmälan, schemahantering, arbetsorder med artikelregister, GPS lokalisering. Genom några enkla klick i en Smartphone, skapas sedan en färdig rapport som skickas till kundens e-post låda. Rapporten är tydlig och innehåller arbetsledarens utvärdering av den egna leveransen, kommentarer, bilder och beslutsfrågor. All data sparas för framtiden i databasen.