23948sdkhjf

Procurator bygger ut och förädlar varumärket KBM

Procurator bygger ut och stärker varumärket KBM. Företagets kompletta sortiment samlas under KBM som blir ett heltäckande system för tjänster och produkter inom professionell lokalvård.

KBM är ett inarbetat och välrenommerat varumärke som städbranschen är väl bekant med. När varumärket nu förstärks är det även med syfte att göra det lättare för kunderna att välja rätt i förhållande till det man söker. Procurator framhåller att lokalvården länge efterlyst ett enklare sätt att välja effektiva, genomtänkta städprodukter som underlättar arbetet i olika miljöer.


– KBM innefattar allt från redskap till kem och är genomtänkt för olika städmiljöer. Vår strävan är att göra det svåra enkelt, förklarar Ola Rosquist, Category Manager för Procurator Facility i Norden.


För att få ett heltäckande sortiment, är KBM nu även kompletterat med ett omfattande städkem. Även här har Procurator underlättat valet genom att ge den, annars nya vita profilen, en färgkodning.


– För att det ska vara enkelt att välja rätt produkt, har vi markerat flaskor och förpackningar med sex färger – en färg för varje användningsområde, berättar Eva-Marie Nilsson, produktchef för städ på Procurator. Viktig information och miljömärkning är dessutom placerad på framsidan av förpackningen, för att underlätta valet.


– Genom att ändra sitt beteende och sin metod med hjälp av kunskap, kan man nå så mycket bättre resultat, förklarar Ola Rosquist. Med detta som grund och vår strävan efter att förenkla för kunden, kommer branschen att få se mer av KBM framöver.


KBM står för "Kunskap, Beteende, Metod" och är mer än bara städprodukter - det är en hel filosofi med människan och miljön i fokus där produkterna är utvecklade för att passa ergonomiskt, miljövänligt och göra städningen så kostnads och arbetseffektiv som möjligt.







Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.064