23948sdkhjf

”Det finns ett stort intresse även från den professionella städbranschen”

På tio månader har den svenska agenturen Retail Bros, som drivs av drivs av Jonas Svensson och Hamzii Hariri lyckats sälja över en miljon enheter av Pink Stuffs städpasta The Miracle Cleaning Paste. Fler lanseringar inom städ och rengöring väntar.
Det kallas CleanTok på Tik Tok och har vid sidan av intresset för heminredning växt som en jättetrend på sociala medier och allt fler laddar upp städvideor och städtips. Intresset för produkterna har förutom på Tik Tok även varit stort på Instagram. Ett intresse som i sin tur drivit försäljningen inte minst digitalt via e-handlare som Lyko och Apot...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Rent och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Fyra städ- och facility service-bolag grunden i nya Reledo
Office Management avyttrar affärsområde till Verso Capital
Tydliga kärnvärden centrala för Pimas framgång
Ny roll med fokus på strategier för arbetsplatsen
Minskad omsättning för Aerowash
Compass Group värvar ny vd från L&T
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078