Webbinarium för dig som ansvarar för upphandling och uppföljning av lokalvård!
Denna genomgång riktar sig till dig som ansvarar för upphandling och uppföljning av lokalvård
Välkommen att delta på webbinariet: Avistas digitala portal skapar samverkan för transparent och effektiv avtalsuppföljning
Anmäl dig genom att trycka här
📅 Datum & tid: Onsdag 26 mars kl. 11.00-12:00
Målgrupp: Denna genomgång riktar sig till dig som ansvarar för upphandling och uppföljning av lokalvård och vill:
- Säkerställa hög kvalitet och kostnadseffektivitet i lokalvårdsavtalet.
- Effektivisera samarbetet med leverantörer genom digitala verktyg.
- Förbättra informationshantering och avtalsuppföljning.
Syfte: Att visa hur digitala processer kan förenkla och förbättra samarbetet med leverantörer genom ökad transparens, smidigare kommunikation och effektivare avtalsuppföljning.
Centrala budskap
- Rätt förutsättningar för alla parter skapar både kvalitet och ekonomi i lokalvårdsavtalet.
- Samsyn mellan beställare och leverantör är nyckeln till ett framgångsrikt samarbete.
- Digitala arbetssätt kan effektivisera och förbättra hela processen – från upphandling till uppföljning.
Diskussionspunkter
✔ Vad innebär rätt förutsättningar för ett hållbart samarbete?
✔ Hur skapar samsyn bättre ekonomi och kvalitet?
✔ Vilka fördelar ger ett digitalt arbetssätt?
✔ Vad krävs för att lyckas med digitalisering inom lokalvårdsuppföljning?
Anmäl dig genom att trycka här (till anmälningssidan)