23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Webbinarium för dig som ansvarar för upphandling och uppföljning av lokalvård!

Denna genomgång riktar sig till dig som ansvarar för upphandling och uppföljning av lokalvård

Välkommen att delta på webbinariet: Avistas digitala portal skapar samverkan för transparent och effektiv avtalsuppföljning 

Anmäl dig genom att trycka här

📅 Datum & tid: Onsdag 26 mars kl. 11.00-12:00

Målgrupp: Denna genomgång riktar sig till dig som ansvarar för upphandling och uppföljning av lokalvård och vill: 

  • Säkerställa hög kvalitet och kostnadseffektivitet i lokalvårdsavtalet. 
  • Effektivisera samarbetet med leverantörer genom digitala verktyg. 
  • Förbättra informationshantering och avtalsuppföljning. 

Syfte: Att visa hur digitala processer kan förenkla och förbättra samarbetet med leverantörer genom ökad transparens, smidigare kommunikation och effektivare avtalsuppföljning. 

Centrala budskap 

  • Rätt förutsättningar för alla parter skapar både kvalitet och ekonomi i lokalvårdsavtalet. 
  • Samsyn mellan beställare och leverantör är nyckeln till ett framgångsrikt samarbete. 
  • Digitala arbetssätt kan effektivisera och förbättra hela processen – från upphandling till uppföljning. 

Diskussionspunkter

✔ Vad innebär rätt förutsättningar för ett hållbart samarbete? 

✔ Hur skapar samsyn bättre ekonomi och kvalitet? 

✔ Vilka fördelar ger ett digitalt arbetssätt? 

✔ Vad krävs för att lyckas med digitalisering inom lokalvårdsuppföljning? 

 

Anmäl dig genom att trycka här (till anmälningssidan)

 

Avista Time AB
Dalagatan 7, 2 tr
111 23 Stockholm
Stockholms stad
Sverige
VAT nummer: SE5569657710

Sänd till en kollega

0.033