23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Kalendrar -hur börjar man en säljprocess på bästa sätt?

Kalendrar -hur börjar man en säljprocess på bästa sätt?

AddHub bokningssystem automatiserar en rad olika processer hos företag och löser en hel del adminastration.

Ett sätt att starta en process är via kalendern. Det kan vara en säljkalender eller möteskalender. Om man tillåter kunden att själv boka ett möte med er via hemsidan startar ett leadsflöde med uppföljning och reminders mm.

Addhub specialiserar sig på digitaliseringslösningar och är branschledande inom bokningssystem och felanmälningshantering för tjänsteföretag. Genom att digitalisera verksamheten blir man mer effektiv och ökar produktionen.

Digitalisering innebär en effektivare administration och generellt en bättre kundupplevelse -med automatisk uppföljning och påminnelser mm till kunderna, speciellt om kunden gjort en felanmälan eller bokat ett möte.

Vilka utmaningar står ert företag inför? 

 

Fördelar med Addhubs bokningssystem:


✓ Skapa ett enkelt bokningsförfarande för kunden
✓ Automatisera felanmälningar
✓ Få effektiva felanmälningsflöden
✓ Automatiserad bokföring
✓ Kunna hantera stora volymer bokningar


AddHub anlitas oftast för att:


✓ Skapa en kundvänlig hemsida där det ska vara enkelt för kund att boka
✓ Sätta upp olika flöden, bokningsflöden, felanmälningar mm
✓ Hantera stora volymer med minimal admin
✓ Automatisera bokföringen

 

Relaterade artiklar


Läs mer om AddHub ”Hela branschen behöver digitaliseras”

 

 ▸  Boka ett möte med oss så visar vi anpassade lösningar för ert företag:

✓ Hemsidor ✓ Kundportaler ✓ Bokningssytem ✓ Interna bokningssystem

AddHub AB
Klarabergsviadukten 63
111 64 Stockholm
Stockholms stad
Sverige
VAT nummer: SE5567841779

Kontaktperson

Sänd till en kollega

0.031